torstai 18. elokuuta 2011

Stuff about me

Ehkä olisi paikallaan kertoa vähän lisää itsestäni.. Aloitetaan haastella, jonka eräältä blogistilta sain - 20 asiaa minusta.. jotka sattuvat tulemaan juuri nyt mieleen :)

  1. Olen syntynyt eräänä lämpimänä elokuun yönä ja elokuu on aina ollut suosikkikuukauteni.
  2. Rakastan kesää, mutta inspiroidun syksystä - kirpeistä illoista ja kuulaista päivistä, syyssateista jolloin voi kietoutua pehmoiseen huopaan ja sytytellä kynttilöitä..
  3. Harmittelen kesän päättymistä, mutta salaa olen iloinen siitä, että syksy alkaa.. :)
  4. Asun merenrantakaupungissa mieheni kanssa.
  5. Asumme tällä hetkellä pienessä kahden huoneen asunnossa, mutta muutamme rakenteilla olevaan uuteen kotiimme ensi kesänä.
  6. Menimme naimisiin viime kesänä.
  7. Häitämme vietettiin tummuvassa elokuun illassa.
  8. Olimme tavanneet toisemme 2 vuotta ennen kuin mieheni kosi minua ja päätimme mennä naimisiin.
  9. En ole malttanut myydä hääpukuani, se on italialaisen muotisuunnittelijan, Demetrioksen, designpuku.
  10. Minusta hääpukuni on kaunein, mitä olen koskaan nähnyt :)
  11. Mieheni on minua kolme vuotta nuorempi.
  12. Hän on myös paras ystäväni.
  13. Harrastan keraamista kuvanveistoa ja käyn laulutunneilla.
  14. Pidän kokkailusta, samoin mieheni.
  15. Laitamme usein yhdessä ruokaa.
  16. Olen asunut kaksi vuotta elämästäni Lontoossa.
  17. Joskus kaipaan sinne vieläkin.
  18. Minusta aikuisena on vaikeaa tutustua uusiin ihmisiin siten, että tutustuminen syventyisi ystävyydeksi.
  19. Ikävöin joskus lapsuuden maisemia ja mummolaa.
  20. Harrastin nuorempana intohimoisesti hevosia, kesät vietin heppaleireillä. Joskus olisi hauska kokeilla osaisinko vielä ratsastaa.


Mieheni ja minä Italian Rivieralla <3



Ei kommentteja: